Első napok a "tanáriban"

Szerző: SoZi

2013.05.20. 05:30

A bejegyzes szombat delelott szuletett, csak a jelenlegi remes internet elerheoseg miatt ma kerul fel kerul fel.

Cani elmesélte némileg sokkoló érkezésünket a táborba, annyit tennék hozzá, hogy TÉNYLEG iszonyú hideg volt aznap éjjel, mi több, a házakban is! Szerintem még a légkondi is ment. Az mindig megy. Nem vicc, kapucnis pulcsiban aludtam.

12+3 személyes faházakban lakunk, ebből a +3 a felügyelők külön helye a házon belül egy pár lépcsővel magasabb emelt részen, ami olyan, mint egy külön szoba, csak nincsen fala. A többi ágyra jönnek a gyerekek 27-étől. Nekem szerencsére nem kell már költöznöm, mert nekem ez lesz a házam végig. De ágyat cserélek. Ha már az ágyaknál tartunk:

Mikor megjöttünk, töksötétben kellett ágyat választani, mert a többiek már aludtak, és Cani ugyanazt az ágyat választotta a tizenkettő közül három házzal arrébb…

Az internet, amikor kell nagyon gáz. Egyetlen helyen van wifi, amit mi, a felügyelők tudunk csak, nekünk viszont nagyjából egyszerre van szabadidőnk, mondnanom sem kell, mit jelent ez wifi használat szempontjából… Állítólag javítás alatt van, hát nagyon remélem, mert ez sokszor használhatatlan. Az irodámban ugyan van net, de csak az nem néz bele a monitoromba, aki nem akar.

DSC_5983x.jpg

Az iroda, es elotte a bicajok.

 

Az én munkám nagyon jó, fotósként kb azt csinálok, amit akarok, nem nagyon osztják be a napomat. A táborban lévő programokat kell fotóznom, reggel nagyjából megtudom mi lesz aznap, és eszerint jövök-megyek. A terület hatalmas, ezért kaptam egy bicajt, és tegnap még golf kocsira is kaptam engedélyt. A bázisom az iroda, ahol a táborvezetők dolgoznak amolyan „tanári”. Pár perc bringával a lakónegyedtől. Egy velem együtt kétszemélyes csapat tagja lettem, a másik Dreamy, egy bolgár lány, aki 6 éve költözött ide, és ő a tábor grafikusa. Plakátokat és ehhez hasonlókat tervez. Szó szerint ugrált és tapsolt (szerencsére elég őrült, hogy nagyon jól meglegyünk egymással 4 hónapig), mikor megtudta, hogy ki és mi vagyok, gyorsan össze is meetingeltünk egy tervet arra nézve, hogy miket kell rajzolgatni a nyáron. Ennek nagyon örülök, mert sok grafikai munkám is lesz, míg itt vagyok. Ennek különösen örülök, így nem kell mindig kint lennem, ha épp nincs kedvem, vagy nem unatkozom, ha szakad az eső. Szépen beülünk a furcsa kis sarkunkba Dreamyvel és geekeskedünk egész nap. Tegnap például az új nyakban lógó névjegyeket, passzokat terveztem meg. Hétfőre szerintem mindenki nyakában ez fog lógni. A többiek nem is nagyon néznek felénk, mert még a számítógépünk is más, és senki nem ért hozzá. Jóban leszünk Mac-kel is. (nem, ő nem becenév, ő a gép) Van még egy videós srác is, Flops, aki hetente egyszer benéz, és összedobunk valami kis klipet.

 

És akkor ennél a pontnál asszem már magyarázattal tartozom a nevek miatt.

Mindenkinek van egy tábori neve, amit általában maga választ. Erre leginkább azért van szükség, hogy a táborozók ne nagyon tudjanak a szükségesnél közelebbi, táboron kívüli kapcsolatot kialakítani velünk. Hetente több száz gyerek fordul meg, rendes nevekkel minden napra jutna 20 jelölés a Facebookon, hogy csak a legvilágosabbat említsem. És persze, így mindenkinek más vagány neve van, amit könnyebb megjegyezni. Tiszta Top Gun egyébként. Ezt a keresztelősdit tudtuk egyébként, csináltam is egy listát, de egyik sem tetszett nagyon. A hétfő reggeli bemtutakozásnál mondtam, hogy ha tudnak jobbat a Zolinál, halljuk. Az egyik fő srácnak a nyakamban lógó nyílhegyről a Star Trek jutott eszébe, és javasolta, hogy hívjanak Kirk-nek… Na igen, őt Hulk-nak hívják… Mondtam, hogy akkor maradjunk inkábba a B-tervnél, ami a nálam a a Slider volt. (Slide-okat kell csinálnom a fotókból, és a kori is Slide-ol a jégen) Végül Slider az első nap végéig bírta, A Zoli egyszerűen jobban ragadt, és a többiekenek is jobban bejött.

Cani is megpróbálkozott a Canival, de az nagyon nem ment. Így lett Sunny, ami szerintem nagyon passzol, és hangzásban is már majdnem Cani. Egyébként nekem szent meggyőződésem, hogy Laura (lásd első bejegyzés - ezentúl Twigs) C-vel mondja. Bár Cani szerint kizárt, hogy tudhatja, miről van szó.

 

Lassan befejezem, mert nagyon töményre sikerült. Tegnap kezdődő szabadidőnkre két alternatíva volt. Megnézzük az e havi rodeót, vagy kaptunk egy meghívást egy kisebb házibulira. Úgy döntöttünk, rodeó lesz még, de ki tudja, mikor hívnak meg egy olyan rendes amerikai házibulira. Persze az indulással valami nagyon el lett szúrva, így mire odaértünk, mindenki bepunnyadt, és Silver Lining Playbook-ot (Napos Oldal magyarul) talán csak én néztem végig. Ma reggel értünk vissza, kis blogolás után pedig végre bemegyünk a belvárosba. Este a Wild Horse Saloon-ban line dance óra, majd pedig élesben is. A csapat nagy része elmegy ehhez tartozó öltözéket (cowboy-kalapot és csizmát, stb-t) vásárolni előtte. Ez nem rossz ötlet, terveztem hasonlót, de nem az első héten.

Bár van még téma bőven, de az házak között lakó - inkább nagyobb – élőlényekről, egyéb szokásokról valamint a nyugdíjas hulahopp versenyről majd legközelebb!

A bejegyzés trackback címe:

https://majjovok.blog.hu/api/trackback/id/tr115307359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaben23 2013.05.20. 10:24:10

A Sunny szerintem baromi jó név. Egy igazi Star Wars rajongóból meg sosem lesz Kirk. ;)Jó a blog nagyon. Várjuk a folytatást!

Reech 2013.05.20. 13:08:50

Baromi jo az elmenybeszamolo Zolee ;) Ahhh ez az nick-es dolog ez nagyon csucs :) Egyebkent tetszik az 1 napos nevvalasztas, Slider az tenyleg awesome! En most hirtelen nem is tudnam, hogy mit valasszak ;) Csizma vasarlas Cowboy Cuccok, ahhh Gyerekek ez naon csuuuuucs! Csak igy tova gyerekek...kovetunk Titeket!

kissos 2013.05.20. 13:57:02

A SoZi nem jöhetett szóba vagy szerintem a Kori is jó. Nagyon szép a tábornak az a része ami fényképeztél.

Otibotty 2013.05.21. 00:29:57

Nagyon örülök, hogy jól érzitek magatokat :D Ki tudja valahol nagyon irigy vagyok :D

Remélem legközelebb összejön majd a skype. De legalább Canit ja bocs Sunny-t sikerült felköszönteni :D

Kérünk még több képet :D

Puszi :D

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2013.05.21. 02:38:40

@Gaben23: Sunny szerintem is jo!

@Reech: A belvarosi cowboy naprol jon majd hosszabb kepes beszamolo.

@kissos: A tabor minden resze ilyen jolfesult, mar-mar kinosan rendezett.

@Otibotty: Igyekszem a kepekkel. Egyenkent kell mereteznem oket, mert a blog kiakad rajta. Igy is kisebb gerilla harcot folytatok minden bejegyzesert. Abban bizom, hogy ha megjonnek a taborozok, kiszamithatobb lesz a beosztas, mert most mindennap mas.

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2013.05.21. 02:44:17

@Reech: Ja igen! A camp nevek pedig tenyleg pure awsomeness!!
Van nehany egeszen zsenialis. Biztos elo fognak jonni valahol a sztoriban.
süti beállítások módosítása